Gå til innhold

Luuuuuuuurer fælt på en ting her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen dager får jeg sånn at jeg ikke orker en dritt! Da legger jeg meg på sofaen med pc`n og tv`n og gjør ikke en DRITT! Er gravid i uke 33 og dette begynte for 2-3 uker siden. Er vel ca en gang i uka det blir slik. Men jeg får så utrooooolig dårlig samvittighet! Tror og det bare er meg som er slik. Lat liksom! Er det fler som trenger en dag innimellom nå som gravid, på sofaen? Eller er det bare meg som er rett og slett lat, og fortjener denne dårlige samvittigheten :( ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En dag i uka???? Hehe ;o)

Her er jeg lat flere ganger om dagen, det er kroppens måte å lade opp batteriene på, husk hva som kommer!!

Skrevet

Åh! Du aner ikke hvor godt det er å høre. Men jeg kan ligge en hel dag altså! Bare zappe på tv`n og surfe på nett og spise mat om jeg orker å lage...hehehe.

HI

Skrevet

Akkurat det samme som jeg har gjort i hele dag.... og igår..... og ellers gangke ofte... Det er det som kalles å nyyyyte dagene :)

Ha en god, slapp dag :)

25+3

Skrevet

Kjempe deilig å høre!

Kanskje det letter litt på samvittigheten fremover. Sliter litt med den når jeg ikke får gjort noe. Blir gretten og irritert egentlig, men nå kan jeg jo bare tenke at det er flere i samme båt, så kanskje jeg kan kose meg med gooood samvittighet :)

HI

Skrevet

jeg har nok flere late dager en bare 1 dag i uka jeg da hehe.

Noen dager føler jeg meg bare helt tappet av energi.

er 33+5 nå..

Skrevet

Åh, så delilig det høres ut. Jeg gjorde også det når jeg var gravid. Kunne sove litt når jeg ville..dusje lenge og bare bruke hele dagene på meg selv. Kose med magen og kjenne liv.. Nå er babyen min 5 mnd og alenetid og late dager er forbi.

Nyt det, gjør det du vil når du vil..det er snart nok over ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...