lis1 Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg testet med CB EL-test på lørdag, den slo helt ut!!! Min samboer og jeg hadde sex fredag, lørdag og søndag. Idag (mandag) og litt i går har jeg hatt mens- murring nederst i magen nesten hele tiden. Innimellom litt stikninger på ene siden nederst i magen. Jeg synes det er litt vel tidlig å kjenne grav.sympt. allerede nå, eller.....?? Når vil en evt festeblødning skje?? Håper noen kan hjelpe meg, håper å bli gravid, men tør ikke håpe for mye enda......
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Embryo fester seg i livmoren ca 7-8 døgn etter eggløsningen. Selve befruktningen skjer i egglederen og derfra starter den lange ferden ned til livmoren:) Det er nok el-smerter du har hatt
min tur snart? Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Jeg fikk også mensmurringer rett etter eggl(tok test) vi hadde også sex i dagene etter,jeg tenkte jeg kanskje hadde overdrevet litt jeg da;-) Jeg skal ha mansen til lørdag,men den kan igrunn holde seg unna!!!!! Den ventetia er grusom altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå