Janusina Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Alle rocker jo vettet av seg om dagen og står i 20 min i strekk.... Rekorden min er 6 ganger rundt før den detter ned!! Er det kun for de som er godt trente fra før?? Hva er det jeg gjør galt... gi litt spesifikk forklaring
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Jeg slet som phyy... men noen ting som gjorde at jeg fikk det til bedre var: * Den tyngste ringen gikk bedre enn de lettere. * Små bevegelser... ikke forsøke å følge ringen rundt. Enten bevegelse frem og tilbake eller til siden. Ikke begge deler..hehe... * Står med den ene foten litt lengre frem enn den andre og rocker frem og tilbake jeg... * Nøye med å holde ringen rett når jeg starter og gir den god fart. Når den begynner å gå litt feil så er det ofte fordi vi slakker for mye av på tempoet.
Janusina Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 ja, det med foten litt frem gjør jeg... hm... har den på 1,5.. mener jeg. ..hehe... hm...skal prøve å ikke vrikke så innmari... følg på med tips! begynner å lure på om den er kun for godt trente..... ser jo så morro ut!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå