Tinsi*28 Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Hmm sitter å lurer fælt her gitt. Sluttet på p-pillene for litt over 3 uker siden. Fikk mens den 25 juni som normalt. Mener at jeg hadde EL den 6 juli, men er ikke det litt for tidlig? Har testet flere ganger med El test ifra den 6 , men var bare en svak ekstra strek den 6 juli så trodde kanskje ikke den var gyldig. Ellers har alle testene vært negative ,har tatt minst 3 hver dag fram til nå. Men før helgen nå fikk jeg smerter i magen og korsryggen akkurat som om jeg skulle få mensen, men den skal jeg jo ikke egentlig ikke ha før den 23.juli. Hmm skjønner ingen ting jeg nei. Har fremdeles disse smertene enda. Kan det være mulig at jeg er gravid? Når kan man egentlig teste seg for det? Kommer mensen alltid 14 dager etter EL ? Jaja blir spennende å se :-) . Vi ønsker oss jo veldig ett barn til men trodde kanskje man måtte prøve en del ganger først hehe. Gode råd taes imot med takk :-)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 hei. jeg kjenner godt ei jordmor og hun fortalt meg at noen kan ha EL rett etter at mensen er ferdig. Hadde dette i bakhodet når en ny pp for oss begynte og kosa oss fra da mensen forsvant til ikm og jammen klaffet d. (d endte i exu da) Veit jo ikke om jeg kunne hatt EL så tidlig, men d klaffet kjapt etter samtalen med henne og da hadde vi prøvd siden okt07. Så d er en mulighet at noen kan ha EL kjapt etter mensslutt Lykke til
Tinsi*28 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 Takk for svar :-). Det skal jeg ha i hodet hvis ikke det er klaff nå ja, veldig greit å vite om. tenkte kanskje at ikke syklusen var helt stabil heller enda i og med at det ikke er lenge siden jeg sluttet med p-pillene. Men når kan man teste seg? Må man vente til den dagen man venter mens?
min tur snart? Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Clearblue testen sier man kan teste 3 dager før mensen,men det beste er å vente til den dagen man forventer mensen.Lykke til!!
Tinsi*28 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2008 Takk for det :-). Da krysser jeg fingrene.
Babyønske �� Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Eggløsning 6 juli blir jo på syklusdag 12 det, så det er da ikke spesielt tidlig. Og mensen kommer som oftest 14 dager etter eggløsning ja(kan variere med +/- et par dager) Men samtidig kan syklusen være litt på tur etter pilleslutt, og man begynner gjerne å kjenne ting man ikke har kjent når man har gått på pillene. Ikke for å ta motet fra deg altså, men for å være litt realistisk:-). Men noen blir også gravide på første syklus uten p-pille, så alt er mulig Lykke til
Tinsi*28 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2008 Takk for gode råd, kjempe fint å høre andre sine meninger. Kan sikkert være noe med det at man ikke har p-pillene i kroppen lengre også ja. Men syns bare det var litt vel mye mens lignende smerter , men kan jo hende at den kommer snart også. Muligens syklusen er helt ute å kjører etter p-pillene. Forrige gang jeg ble gravid ble jeg det også med en gang rett etter jeg sluttet med p-pillene , men syns det var litt for gått til å være sant at det skulle skje nå også. Så regner med vi må prøve mere :-). Men det blir spennende å se alikevel, blir jo litt nysgjerrig hehe. Så må nok ta en test litt før jeg venter mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå