Tweak Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Vi kjenner et par som nylig fikk en liten baby, er vel kanskje et par måneder eller så nå. Sambo fikk vite av ham selv at de hadde vært på byen begge to forrige uke og hatt det veldig kjekt. Vi satt i bilen på vei hjem fra jobb da han fortalte dette til meg. Viste seg at han syntes det var alt for tidlig at de skulle dra på byen begge to, de hadde jo nettopp fått barn og burde holde seg hjemme! :-) Jeg sa at dette var hennes tredje unge, og at hun er dreven nok til å vite om det går greit med barnevakt. Har de lyst så har de lov! Ingen grunn til å ikke gå ut og ha det moro dersom alt er tilrettelagt. Sambo virket litt perpleks over at det gikk an liksom. Jeg bare syntes det var så søtt! At min kjæreste synes at det var for tidlig å gå ut. Gleder meg til det blir vår tur! Han kommer ikke til å ville gå på byen uten meg, jeg må sikkert dytte ham ut døra (jeg liker at han går ut alene av og til også). Han kommer aldri til å drikke seg full og være vekke mens jeg er høygravid en gang i framtiden heller, bare fordi det er slik han er. Det er så godt å vite! :-) Deilig at jeg kan være helt trygg på ham. Bare håper at jeg blir gravid snart, he he. Venter fortsatt på el på syklusdag 38...
babysyk-med spire! Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Så utrolig søt sambo du har Godt å vite at han vil stille opp 100 % Gratulerer foressten ser du har testet positivt. Er du langt på vei? Har du vært på forumet: Når mannen ikke er klar?
Tweak Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 Oppdaget at jeg ikka hadde fjernet den teksten fra profilen min... Bruker ikke profilen min så aktivt, logger bare inn og skriver innlegg og sånn! Testet positivt ja... Men så gikk det galt... Rakk jo såvidt å merke at jeg var gravid, men du verden hvor mange tanker som raser gjennom hodet! Hadde begynt å glede meg og planlegge... Men så begynte jeg å blø. :-( Nå venter jeg på el, men har kommet til syklusdag 39. Har pcos, så det er ikke akkurat noe å bli forundret over... Han er så skjønn, samboeren min! Setter så utrolig pris på han om dagen! Men han klarte ikke helt forstå hva jeg gikk gjennom med den SAen... Han er flott på utrolig mange måter, men noe av det han ikke er så flink til er å trøste dessverre. Vi var i bryllup da det skjedde og jeg måtte holde maska til søndagen da vi kom hjem (måtte reise med fly og greier). Da knakk jeg sammen, men han klarte ikke helt forstå hvorfor. Akk ja...
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Du er heldig som har en så omtenksom sambo! Men uff, så trist å høre at det ikke gikk bra! Vet godt hvor mange tanker som rekker å fare gjennom hodet på kort tid...du må være kjempetøff som klarte å holde maska i bryllup! Er nok ikke så greit for gutta å forstå.. De har vel ikke samme forhold til det som oss, på en måte? Vet ikke jeg. Eksen til sambo min hadde også en SA, så han var nok mer forberedt på at det kunne skje enn jeg var. Jeg ble helt knust, og ble enda mer lei meg for at han virket som han ikke reagerte (noe han selvfølgelig gjorde, på sin måte..). Håper det går bra med deg, og at dere snart lykkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå