Sessa ruger igjen... Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 men du verden så deilig det er at det ikke er så varmt når man sitter her og venter. Koser meg med lyden av regnværet utenfor og terrassedøra åpen!
*SamSung* Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Jeg elsker regnvær. Men hater yr:/ Og hater overskya dager hvor det er litt varmt og litt sol.
It's all about me Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Er såååååå enig. Solen kan vente til vesla er ute, var et helvete uten like de dagen den var her for litt siden. Opphold kan det godt være, men trenger det ikek noe varmere.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Hmmm,ja men den fineste sommeren på 100 og ett eller annet år som alle metrologene var enig i...Den tror jeg ikke kommer:=/ Syns det er bare godt at det ikke er så varmt pga lillegutt,men det hadde vært godt med litt mere varme snart;=) God sommer:=)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Sola er her, skjønner du;0) Koser oss med den vi da
yasmina Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Ikke varmt??? her er det 50 grader i skyggen og sol ute Regn hadde vi i januar..... Har heldigvis bare 3 uker igjen av graviditeten naa
It's all about me Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Men da har dere nok aircondition inne, og da kan det være så varmt det bare vil ute for min del.
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. juli 2008 Ser jo at det kan være forskjellig vær rundt omkring, men det er jo bare verden akkurat rundt meg som betyr noe nå! SESSA ER EGO!!!!!!!
yasmina Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Jupp, har AC og godt er det Men i 50 grader saa er det pes og bare sette seg i bilen Men skal egentlig ikke klage for vi har hatt en fin sommer med temperaturer rundt 40 og litt under lenge. I fjor laa det jebnt paa 47 - 50 nesten halve juni og hele juli.....fordelen da var jo at jeg ikke var gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå