mammatilteddy Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Vet at det skal komme blank veske, men gul? VELDIG gul.. Nesten okergul..
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 d er helt normalt..d er bare råmelk:) er d ikke flott hvordan kroppen forbereder seg:)
mammatilteddy Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 jo så lenge det er normalt så hadde bare hørt om blank veske, så tenkte meg litt redd brystbetendelse osv
anette&tutta mari :) Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 jeg har det også slik:D spennende synes jeg!
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 d er blankt og,men så kommer d gult ut og:) noen sier at en ikke skal klemme på de å få d ut,for d gule er tykkt og veldig næringssrikt for babyen
annn1 Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Det e ikke uvanlig å lekket litt,det kalles blå melk pga det e melk,men det har ikke næring i seg...og det e helt normalt å lekke før fødsel,visst det hadde vært brystbetenelse så hadde du hat smerte rundt bryste,vært rødflammet og det ville vært en grønnaktig veske...mest sansynlig ville du også hat feber... ikke uvanlig å lekke når du har rier eller kynnere,det gjør eg
Pusur_mor Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Ikke klem ut det gule. Det er råmelka som babyen skal ha når h*n kommer. Det er veldig næringsrikt, og inneholder mye som er bra for babyeen og immunforsvaret dens. Det er tykt og seigt. Har du lenge igjen ?
Makko med to små gutter Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Ingen fare, hormonene i kroppen din sørger for at du har råmelk også når ungen kommer, selvom du har noe nå... sikkert 1mnd siden jeg så skikkelig råmelk første gangen (kommer og går litt), og har 4.5uke igjen til termin...
mammatilteddy Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. juli 2008 Jeg er 29 fullgåtte uker på Torsdag, hvis det var meg du spurte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå