Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Nå er jeg så irritert på venninna min: Håper du leser dette! Helt ok at du er gravid og hormonell. Det er flere av oss... Men du kan vel oppføre deg som et voksent menneske likevel? DU klager og klager over hva du må gjøre, hvor slitsomt det er osv. Det er faktisk ikke bare du som har det sånn. Jeg har det akkurat likt, men jeg går ikke rundt og kjefter og er sur. De minuttene du har besøk kan du i det minste prøve å gjøre sånn at man får lyst å komme igjen. Du snakker om hvor lite intressert en del av vennene dine er, men folk unngår deg jo fordi du oppfører deg lite hyggelig til tider. Det er ikke morsomt å komme på besøk og bare sitte der og høre deg hakke på samboeren din og svare surt når man prøve å føre en samtale. Du spør om erfaringer og tanker fra oss som har barn fra før- da må du ikke bli sur pga de svarene du får!!!! Og ja, vi som har barn syns det er litt morsomt når du allerede nå planlegger hvordan dagene og rutinene med baby i hus blir... Men det er jo fordi man kan ikke planlegge det. Håper du får det bedre framover. Jeg klarer ikke lenger å forholde meg til surheten din... Og iallefall ikke om det skal vare 5mnd til.... Ha en god dag! Det var dagens "sure oppstøt"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå