Gjest Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg er 34 uker på vei i dag. Har født før, men kan ikke huske dette fra forrige svangerskap.
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 hard mage kan være fordi det blir trangere i magen på slutten, og fordøyelsessytemet blir tregere.. Jordmoren min sa at stikkingene er modning av livmormunnen/åpningen eller hva det nå heter
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Når jeg skrev hard mage, så mente jeg at den strammer seg mens det stikker i underlivet. Ikke som i hard avføring.
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 hvis magen blir hard så er d nok kynnere..du kan ha smertefrie kynnere der magen bare blir hard..leste på lommelegen.no at sånne og kan påvirke livmormunnen.. jeg har myyye av d om natten..magen blir stein hard
Shining Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Hard mage = kynnere. Jeg er også andregangs og hadde ikke kynnere i forrige svangerskap før to dager før fødselen. Det er vanlig med flere kynnere når man har født før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå