Gå til innhold

Hjelpes, for en tur..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nylig noen dager på Lillehammer med lillejenta på 15 mnd. Kjøretur på 5 timer som var et pes uten like. Hun skrek og skrek, men kjempeblid da vi stoppet. Ikke kvalm, vi spilte barnesanger og sang av full hals, hun koste seg med kjeks og leker, men likevel ikke greit tydeligvis. Hva kunne vi ha gjort anderledes for og fått en hyggeligere biltur? Blir nok lenge til neste gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på biltur oftere slik at hun blir vant til det.

Skrevet

 

Vi kjører ofte en tur på 7 - 8 timer og har gjort det siden 2-åringen ble født.

Det som har er reddningen for oss er dvd-spilleren som han fikk til sin første bursdag og å helst starte kjøreturen et par timer før leggetid.

 

Da går det som regel uten noe problem :o)

Skrevet

Tusen takk for tipsm:) Når dere kjører rett før leggetid, hvordan blir han da når dere er fremme og han skal skiftes på og legges i senga?

Skrevet

Her er det ikke noe problem.

Noen ganger bruker han noen minutter på å sovne igjen, andre ganger er han borte så fort vi legger han ned. Som regel letter når vi kommer hjem enn når vi reiser bort.

Men uansett så er det så lite problem i forhold til å få fred og ro på kjøreturen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...