Gå til innhold

Dagens første gladmelding :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har fått skoleplass på videregående til høsten.

 

Hun kom inn på første opptak...på første valg av linje.

Og begynner på studiespesialisering ved en skole vi håpet veldig hun skulle komme inn på,men som har høye krav.

 

Og jeg er så utrolig lettet og glad :)))))

 

Så håper jeg at dagens neste gladmelding er like bra.....min mamma er nå på Radiumhospitalet etter 3 ukers venting på svar...på alle de prøvene hun har tatt, og får nå vite om kreften har spredd seg ytterligere...

 

Vi tenker positivt og at dette er dagen med gode svar for fremtiden både for den ene og andre!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med datteren! Hun er jammen flink :-)

 

Lykke til med mamma'n din også. Jeg håper med deg at dere nå har startet en positiv trend.

Skrevet

Så flott å komme inn på førstevalget. Det er et godt utgangspunkt for spennende og lærerike år på videregående.

 

Håper din mor også har fått positive svar i dag.

 

Tenker på deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...