Gå til innhold

Nei nå kan "venninna" mi bare ryke og reise!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hu søyt sånn rett over jul fordi hennes barns bhg er stengt tre uker i juli og pappaen deres bare har ferie i to av de. Sa jeg kunne be mine barn også fri jeg, så kunne vi finne på litt sammen og hun ble kjempe glad. Nå er uka her og mine barns bhg er ikke stengt, men iom jeg har bedt de fri har de jo ikke noe tilbud og venninna mi? Nei, hu fikk så mye annet å gjøre hun at det ikke blir tid med noe kos med oss.

For all del! Jeg og unga koser oss vi altså! MEN det er faen skjæra meg siste gang jeg tar ut ferie for å hjelpe den kjerringa der! Eller gjør noe som helst for det vennskapet for si det slik! Makan!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ellers er dere gode venner og vel forlikt, skjønner jeg....?

Skrevet

Trodde det da, men... innser jo nå at vi nok ikke er det nei!

Skrevet

Kommer du fra Hadeland HI?

Skrevet

Tror jeg hadde droppet å ha ei venninne som deg og jeg...

Skrevet

Synes du overreagerer kraftig.

Skrevet

Jjeg skjønner at dette er veldig skuffende, du regnet jo med henne og sånt, men likevel så må du også ha forståelse for at det kan komme ting i veien. Nå vet jeg ingenting om hva som er sagt, eller hvordan, og reaksjonen din kan jo ligge der, men anbefaler likevel at du sier dette til henne selv. At du er skuffet over henne på grunn av dette.

Å gå å være sint på henne og kutte henne ut hjelper ingen av dere.

Skrevet

Helt klart kjipt gjort. Jeg hadde blitt dritsur. Og sagt ifra at jeg syns det var kjipt gjort.

Skrevet

Jeg kan rett og slett i tro at det ikke er flere her som ville reagert som deg. Tar man en ferieuke og ungene ut av barnehagen for å hjelpe ei venninne, så backer venninna ut..., da ville vel alle blitt irritert! Opplagt spør du meg.

Skrevet

Kjempe dårlig gjort av henne!!!

jeg hadde blitt rimelig forbannet,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...