Gjest Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg er ikke gravid ennå, men jeg har i mange år hatt et gutte og et jentenavn favoritt! Dette har jeg vært så dum og fortelle venninner av meg som nå har tatt disse navnene i bruk til sine barn! Syntes det var litt dårlig gjort, men det er vel som fler av dere sier, forstemann til møllen:) Kan dere hjelpe meg og finne noen helt nye navn. Hva som helst uansett sjanger. Hva er DERES favoritt?
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har vært innom uttallige navn, men disse er mine favoritter for tiden (nedenfor). Ps, hvilke navn har vennene dine "tatt"? Kanskje det er lettere å hjelpe med sjanger da..? :-) Jentenavn: Johanna, Otilie, Pernille, Olea, Ava, Olivia, Sienna, Sofia, Melina, Michelle, Alma, Sunniva, Kristiane, Natalie, Ella, Matea. Guttenavn: Gustav, Anton, Alfred, Jacob, Andreas, Aksel, Villiam, Oscar, Benjamin, Johannes, Adam, Cedrik, Emrik, Bastian, Peter, Bendik.
♥ Herligheten ♥ Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Hvilke navn var det du hadde som favoritt? Trenger ikke si det om du ikke vil Her er noen av mine favoritter i alfabetisk rekkefølge: Amalie - Andrea - Amanda Charlotte - Celine Daniella Emilie - Emma Isabella Juliana - Julie Leah Malene - Mie - Matilde Nathalia Oda - Othilie Tilde - Tuva - Tiril - Tindra Vilde Adrian Daniel Emrik - Elias Henrik Joakim - Jørgen - Jonathan Kasper Mathias - Markus Nathaniel Sander - Sebastian Tobias Vetle Lykke til
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Hei og takk for flotte forslag:) Jo, jeg kan godt fortelle dere navnene som jeg jeg gjerne ville bruke på mine barn. Amelia og Nikolai. Dette er navn som har gått igjen i familien min...
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Amelia er nydelig, ja. Men finnes mange "varianter" av det navnet: Amalie, Amalia, Emilia, Emilie, Emelia osv.. Kanskje det kunne vært et forslag? Du kan jo alltids kalle barna dine Amelia og Nikolai selv om, det kunne i alle fall jeg gjort om jeg hadde hatt det som favorittnavn lenge, og noen "tok" de fra meg. Hva med Niklas? Nikolas? Eller Olai?
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har tenkt å kanskje finne en annen variant, men syntes det blir litt dumt, derfor ville jeg finne noe helt annet, og holde det for meg selv:) En del av de navnene som du sier er i bruk av andre vi kjenner! Dumt, for jeg liker flere av dem:)
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Japp. Du har nok rett i at du bør holde det helt for deg selv, da, ja ) Kommer med noen andre forslag i ulike sjangre i farten: Telma Vilma Una Ylva Rakel Sofia Marita Ebba Filippa Josefine Andrea Erica Tomine Regine Renate Stine Vilde Terese Trude Tonje Henriette Henny Serina Matilda Olivia Nelia Stella Ulrikke Nina Benedicte Victoria Dina Dyveke Nicoline Simone Pia Fia Lisa Jonatan Ulrik Sondre Andreas Jacob Kasper Tobias Eirik Sigurd Mange navn å velge mellom
Vannmann35 Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Litt dårlig av venninnene dine å ta ditt navn. Amelia er jo veldig spesielt også, så det er jo litt frekt men... Nytter ikke å gråte over spilt melk da... Her er mine favoritter: Cecilia Cordelia Othilie/a Caroline Amanda August Johan Gustav Edvard Haakon Jesper
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Oi, tusen takk:) Flere av disse navnene jeg kunne brukt:) Jeg noterer ned: Telma Sofia Josefine Andrea Serina Viktoria Nikoline Jonathan Andreas Tobias
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 Hei Vannmann, Takk for gode forslag:) Amelia er veldig spesielt, derfor jeg føler at de hun har "stjelt" mitt navn:) Men men, jeg må lære meg å lukke munnen min, he he.. Othilie er nydelig, liker også Oline/a! Ellers liker jeg godt Amanda og Jesper:)
Sabina og gjengen Skrevet 14. juli 2008 #11 Skrevet 14. juli 2008 Emine Leni Lani Anette Oda Amina Emina Aurora Alvilde Tilde Timian Felix Anders Arian Tobias Emil (med trykk på i'en) Casper/Kasper
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #12 Skrevet 14. juli 2008 Anine Amalie Andrea Sofie Mathea Linnea Amina Anneah Tilde Andrine Kristiane Maiken Andreas Adrian Sebastian Nathaniel Leander Kevin Kristoffer Oliver Kristian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå