2 søte små:-) Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå, har blødd siden onsdag for snart 3 uker siden. Flere som har hatt slike lange blødninger og det har stoppet opp? Lurer på om jeg skal slutte på pillene..
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 cerazette var KUN trøbbel for min del. Lange blødninger, mange blødninger og i det hele tatt masse usikkerhet. Følte ikke at jeg hadde noe som helst kontroll på hverken blødninger eller syklus. Sluttet på cerazette, begynte på mercilon (lavhormon det også) og møtte en HELT ny verden. Ikke en eneste blødning uten om den som skal komme etter to-tre dager på sukkerpillene og da blødning i 4-6 dager. En sann FRYD og virkelig å anbefale!!
Bonusmamma13 Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Har vert veldig plaget med det, blødning nesten hver dag. Men i det siste har jeg tatt pillen på samme tidspunkt hver dag og foreløpig ser det ut til å funke:)
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Jeg brukte de før, men sluttet. Orket ikke all blødningen, stoppet jo ikke. For min del var det bare rot med dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå