MrsMayer ♥ Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Virker ihvertfall slik... Har følt meg litt rar denne mnd som at noe er på gang, har ikm i morgen og tok en vanlig cb i dag og den var negativ.. Kjennes ut som at tanta er på tur og nå, det er så typisk... Gir snart opp her...
min tur snart? Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Uff å uff,det var kjedelig,men det er mange av oss som prøver lenge. Med førstemann gikk det kjempefort,og nå har vi prøvd siden nov...(Førstemann er snart 6 så nå er det på tide )men jeg tror det er viktig å prøve å ikke tenke så mye på det,iallefall ikke stresse,men det er lettere sagt enn gjort. Lykke til
MrsMayer ♥ Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 Ja, jeg er nå heldigvis ikke alene om dette og skal egentlig ikke klage eller da når jeg ser det er så mange som har prøvd i mange år før klaff. Nei, som du sier så må man ikke tenke så på det og ikke ta det så tungt. Vi har prøvd siden okt og det virker som en evighet! Men, må prøve å holde mote oppe, det er verdt det til slutt! Lykke til, til dere også
AE84 Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 det e godt å se at andre har det som meg! sko bare ønska d klaffa på fyste forsøk! e så lei av negativ test!! men føle ikje eg kan klaga, har jo ikje prøvd så lenge!! men off, ikje kjekt uansett, og du klare jo ikje å la ver å tenka på d heller!! lykke te alle samen, hb d klaffe på neste;o)
MathildeC Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Husker selv at jeg i 8 pp var helt fortvilet da det ikke gikk.. var en gang jeg var HELT sikker paa at naa er jeg endelig gravid, det var i mai, men saa var jeg ikke gravid likevel. For hver maaned som gikk ble jeg mer og mer deppa. Vi begynte aa proeve i januar, og i oktober mnd ble jeg endelig gravid, dvs tok 10 pp for oss. Plutselig gaar det din vei vet du!! Ikke fortvil, det er SAA mange som proever et aar eller saa foer det gikk. Naa er jenta mi blitt aaret, og jeg har litt lyst inn hit igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå