Gå til innhold

Syns nurket kan komme snart:)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Noen andre i samme situasjon?

Er i uke 38 nå, 13 dager igjen til termin 27 juli... begynner å bli passe "missunnelig" på alle fødselshistoriene her inne! hihi... Har så lyst til å treffe den lille!

kjenner ikke noe tegn til at fødsel nærmer seg, men det begynner å bli ganske tungt å være meg! spesielt om kvelden er jeg opplåst og hard/spent i magen og begynner i tillegg å bli skikkelig trøtt... sover mer nå enn tidligere... Gleder meg så veldig til å få barnet mitt i armene! Håper i det lengste på fødsel rundt termin, men er redd det rekker å bli august før jeg får gledesspredern i armene! huff....

 

Mange gratulasjoner til de som har født! og et "hold on, be strong" til alle oss andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia:)

 

Jeg har også termin 27 juli og kan vel si at vi er klare for den lille frøkna nå:) Blir bare vente tid dette og jeg er normalt veldig dårlig på å vente på ting.Men samtidig så er det litt greit også, vi er nemlig forkjølet her i heimen, så jeg ga henne et lite forbud mot å komme før vi var friske igjen, men jeg angrer litt nå...

 

Da jeg var hos JM forige uke hadde jeg 1cm åpning, ikke mye å skryte av, men morhalsen var ca 2,5 og de sier at den forsvinner ca 1cm i uka. Så kanskje neste uke en gang.. pittelitt før termin hadde vært flott.. Kjenner jo at kroppen er begynt å forberede seg..

 

Gratulerer til alle som har fått den lille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 29 juli.. å jeg gleder meg så sinnsykt!!!!

 

kroppen min forbreder seg som bare det nå. gleder meg til å se den lille prinsessa:D hihi

 

det blir sååå spennende:D:D

 

lykke til jenter:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har termin 29. juli. Teller ned dag for dag. Føde 15 dager før termin med nr 1 og gikk 9 dager over med nr 2 så kanskje jeg treffer termin denne gangen , he he.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Jeg føler det samme som dere. Jeg har termin om fire dager og går bare og venter.. Nå er jeg ganske lei og så lenge jeg vet hvordan en fødsel er da jeg har født en gang før så gruer jeg meg ganske mye og vil få det overstått. Jeg hadde en fin fødsel sist, men det var langvarig.. Og da fødte jeg ni dager tidligere og hadde håpe på noe slik nå også.

Jeg er mye mer trøtt og sliten nå enn normalt og får ikke slappe av så mye da jeg har en liten en så jeg må sove da han sover..

Men det er bare å gå vente på at det skal skje, det skjer ikke før det er klart desverre.. Jeg vil se den lille jeg også snart og holde den i armene min, det blir så koselig..

Men til alle dere der ute som har født gratulerer og til dere som fortsatt går å venter lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallefall koselig å høre at vi er flere i samme situasjon! hehe...

Jeg synes det er litt sprøtt egentlig, forrige uke hadde jeg lite plager og tenkte at dette kunne gå helt fint - selv med overtid... men nå har jeg snudd helt. vil bare så gjerne få ungen min ut! hihi... Har fått mange flere vondter og mye mere sliten nå! Har tilogmed oppdaget strekkmerker! de var IKKE der for tre dager siden! Hadde håpet å slippe unna det jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann jenter:)

 

Jeg har termin 25 juli å må si jeg er mektig lei nå.

Har vært en del inn og ut av sykehuset og det gjør kansje at jeg venter enda mere. og ikke minst alle telefoner jeg får hver dag om har du født enda. begynner å bli lei nå. Blir spennende å se nå, på sykehuset er de faktisk ovverasket over at jeg ikke har født enda. men har vært innlagt med rier 2 ganger så de har jo hele tiden trodd at jeg skulle fø tidlig. har hatt 2 cm åpning lenge nå. så tror dette kan ta tid. men jeg vil møte jenta mi nå:)

 

Gratulerer til alle som har født og lykke til dere som venter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...