gifteklar gravid og kvalm Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 ser noen ganger noen som har slike men det er ikke så ofte... vi hadde det til snuppa da hun var liten og jeg var kjempefornøyd med den vogna. stor og god plass og god og trille... lurer på å kjøpe det igjen, de selges jo skikkelig billig... Andre som er føornøyd med de vognene eller syns folk de er stygge?
Mamsen87 :) Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har ikke en sånn selv, men det er fordi jeg syns de er skikkelig stygge... Hehe.. Tanta mi hadde sånn for nesten 12 år siden til fettern min og vi har drive og spøka med at jeg kunne jo bruke den til babyn så har mange fått seg en god latter. Men.. Hver sin smak:)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 vet det er mange som syns de er stygge men alle syns vel ikke det? jeg syns i alle fall de er veldig gode og jeg syns de nye er stygge også i så måte så egentlig syns jeg ingen vigner er så spesielt fine liksom... bror mi har den nye simo dou vogna og de gangene jeg har brukt den til ungen hans så er jeg ikke fornøyd i alle fall... da er den gamle bedre syns jeg....
Mamsen87 :) Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Hvis du syns de nye er stygge så er det vel bare til og kjøpe en gammel vogn da..
sveis Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Jeg syns de er fine å se på. Og de store hjulene er veldig gode på vinterføre, vil jeg tro. Men syns de er litt upraktisk hvis man skal mye inn og ut av bilen med den og slikt. Blir da for tung og romstor. Tror faktisk ikke jeg hadde fått den inn i bilen jeg har nå. Måtte hatt bagen i baksetet såfall, men der sitter det jo som oftest to unger... Kusina mi har en sånn vogn til jenta si, og for henne er den perfekt. Hun bor midt i byen og har ikke bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå