Gå til innhold

Må bf ha permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har en jobb der han jobber i 2 uker og har fri i 4 uker. Vi syns da at det ikke er noen vits at han har noe permisjon,siden han kommer til å være mye hjemme uannsett. Har jeg lov til å ha alle ukene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han trenger ikke å ta ukene sine, men mor får ikke overført disse til seg.. Altså så vil dere tape de 6 ukene..

Skrevet

nei han må ikke, men du får ikke hans 6 uker.

Hvilken jobb har han da?

Min samboer han jobber på båt. så han er hjemme 5 uker og borte 5 uker. Før fikk man pappans permisjon visst han jobbet på sjøen, men ikke nå lengre. Før fikk man ikke ta permisjon på friturene sine.

Nå er reglene sånn..man kan ikke få pappas uker, men han kan ta de på friturene sine..genialt sier nå jeg..så her skal samboer oppdele sin i 3 uker, og ha permisjon når han likevel skulle vært hjemme hehe.

Jeg fikk høre om dette her inne, så jeg sendte NAV mail om det var tilfelle, joda det gikk an. Supert..

Skrevet

Han jobber onshore og off shore.

Så hvis han tar ut permisjon når han likevel er hjemme så får han lønn da eller?

Skrevet

sånn jeg forstod det så får han permisjonpenger ja..så har han jo i tilegg opparbeidet seg de pengene fra arbeidsgiver også. Så blir i grunn dobbelt opp på en måte. Eller NAV bet bare opp til en viss summ da.

6G eller hva det heter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...