Sessa ruger igjen... Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Hva betyr det nye vedhenget på nicket ditt a? Eller er det bare jeg som er helt idiot og ikke forstår?
It's all about me Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Det betyr at jeg har født ) Ha ha......tulla. Hun er fremdeles godt inni magen ) Nei det er ikke du som er idiot nei, men dibsystemet, he he. Prøvde å endre litt, men det ble litt feil så jeg trykket avbryt. Men jaggu tror du ikke systemet heller lkagret de tegnene som sto igjen, ha ha. Endret så fort jeg så det, og satser på at det er bra igjen nå.
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 Ja, riktig ja! Om du hadde født nå så hadde jeg blitt bra sur! Men Intensity er sp var fint nick det altså... eh...
It's all about me Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Ja jeg lurte nesten på om jeg skulle beholde det, ha ha ha. Nei får nok stå som fødeklar til det blir endret til overtid-igjen!!, he he.
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2008 Eller du kan gå inn i "glemt å føde" modus du også... Glemte å føde sist også så var forberedt denne gangen, men merker at jeg begynner å bli utålmodig nå altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå