Kvinne22 Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 SLuttet på p pillene i mai og fikk bortfallsblødning to dager etterpå, denne varte i 5 dager. på dag 35 i syklusen fikk jeg mensen igjen, varte også i 5 dager. I dag er jeg på dag 27. Tror dere syklusen min blir på 35 dager denne gangen også ?sikker vanskelig å svare på men kanksje noen har noen erfaringer om sin syklus etter pilleslutt.
Babyønske �� Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Det er som du selv sier vanskelig å vite. Dette varierer sånn fra kvinne til kvinne. Men det du kan gjøre(for sent denne syklusen da men) er å prøve å finne eggløsning. F eks eggløsningstester. Ikke helt enkelt når man ikke vet sykluslengde riktignok, men det går an å prøve. Temping er også en mulighet å finne eggløsning på. Eller så kan du rett og slett prøve å tolke kroppen din. Det er vanlig med økt utflod noen dager før eggløsning, samt at man kan ha litt smerter, press eller lignende i magen. Fra eggløsning til mensen bør det være 14 dager(kan variere med +/- et par dager) En god side du kan kikke på er www.pernille.info
Kvinne22 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 hmm,, men tror dere jeg skal rekne dag 35 som ikm denne måneden da? har litt mensmurringer, føles som om mensen kommer egentlig, stikker og verker i magen. kjente at det stakk litt i korsryggen/ halebeinet i går når jeg la meg. Har fått utrolig mye kviser!!! det merkelige er at jeg kjenner ingenting i puppene. de pleier være ømme når ikm nærmer seg. hadde ømme brystvorter for litt over en uke siden så tror egentlig jeg hadde eggløsning da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå