Mamman til kasper og Elise Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Måtte ta en utskrapning for 2 1/2 uke siden pga fosteret ikke levde...de sa at jeg burde ha 1 menstrasjon før vi prøvde bli gravide igjen.....lurer på gjør det noe om jeg blir gravid før jeg har hatt 1 mens?? eller vil de at man skal ha 1 mens så man vet hvor langt man er på vei?? Ble litt virrete dette men:))
Trollkatt Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har i hvert fall fått inntrykk av at de vil at man skal ha hatt mens fordi man da vet bedre når befruktningen skjedde. Jeg opplevde denne gangen å bli gravid uten mensen først, og det har vært et stooooort problem for bl.a legen min. Har jo vært helt umulig å regne ut hvor langt jeg var på vei. Jeg visste hvilken dag jeg ble befruktet, men det betyr visst mer når man hadde siste mens. Men kan jo være andre grunner og, til at de vil at du skal ha mens først.
Mamman til kasper og Elise Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 Så du ble gravid før mens ja....burde jo være greit og finne ut når man vet når babyen ble laget..... men det er vel derfor man sier man burde ha 1 mens først da..for at det blir lettere og finne ut.!!
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Hei I tillegg så kan det være greit å la livmora "komme" seg litt etter utskrapninga, den kan lett bli litt skjør ettersom noe faktisk blir fjernet fra den uten at det har løstnet før. Blir litt som et vanlig sår som må gro å få ny hud! Men mener også å ha hørt at et egg ikke vil feste seg hvis livmora ikke er klar for å ta imot det! Lykke til uansett hva du velger Tror ikke leger er helt enige når det gjelder å vente eller ikke desverre, så gjør det som passer dere best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå