jonathan's mamma Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Flere som er utolmodige?? 38 uker på vei og vil ha han NÅÅÅÅ!!! Noen gode råd?? hihi Er nr 2 , så går sikkert på overtid Nr 1 kom på termin
*lille blomst* Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 jeg er også i uke 38 nå, og kan godt tenke meg å få treffe nurket snart! Har desverre ingen gode råd, vi får vel bare smøre oss med den berømte tålmodigheten. En liten trøst for meg er at jeg blir mor i løpet av en måned nå uansett;) hehe
jonathan's mamma Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 Ja det er sant!! men vil ikke (ikke ikke) gå over termin hihi!! når har du termin??
*lille blomst* Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har termin 27.juli og gleder meg stort! hehe... men er vel lite sannsynlig at du går over med nr 2 vel? er det ikke som regel motsatt? at man får nr 2 tidligere enn man fikk nr 1...?
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 8 dagar kvar och blir snart tokig. Har prövat allt. men nu har jag gett upp. Ska hellre bruka tiden min på att fokusera på andra ting än att vänta...för det blir jag tokig av. Hm...så vi får se hur långe det går(timmar..minuter...haha)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 4 dager til termin..... Venter jeg også, men har ikke blitt utålmodig ennå. Vet at det fort kan være 14 dager igjen fortsatt. Men synes godt han kan komme så fort som mulig i og med jeg skal ha setefødsel. Jeg MÅ ikke ha ham til å bli 4 kg eller mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå