☆chiquita☆ Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Nå har jeg tatt tre tester. Bare for å være sikker. Alle var positive! HURRA! Og takk for meg.Ble en kort stund for meg her inne.. Lykke til alle sammen! **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
baby09...:) Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Gratulere så kjempemasse, og lykke til i svangerskape:)
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Gratulerer så mye Kos deg med spiren din! Prøvd lenge ? Håper jeg følger etter om en uke... lever i trua
☆chiquita☆ Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2008 Har ventet og ventet på mensen etter jeg sluttet på pillene i mai, men fikk den aldri. Så har ikke prøvd lenge nei. Krysser fingrene for deg også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå