Gå til innhold

UVI

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen noe tips om hvordan vi skal forebygge det?

jeg fikk det sist uke er 12,4 i dag. så jeg går på selexid. jeg syns det ikke er noe gøy å bruke medisiner. men di sier at fosteret ikke skal ta skade av det. men det beste er å forebygge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikke masse vann og tranebærjuice.

Husk på at truseinnlegg ofte er med på å gjøre det "tett" og at det er lurt å ikke bruke det hele tiden (om det er mulig)

Skrevet

så tranbær juice er ikke noe farlig. jeg tenkte jeg skulle kjøpe tranbærkapsler på apoteket, men de anbefalte at jeg pratamed lege først for det var ikke forska gravide.

de anbefalte apelsin juice, så jeg drikker det som en gud da...

Skrevet

har ikke fått beskjed om at det er farlig, men det er vel heller ikke noe man skal helle i seg masse av. Det absolutt beste er vann:) Godt for nyrene dine.

Skrevet

Jeg tar tranebær forebyggende. Har gjort det i flere år og har fortsatt med det etter at jeg ble gravid.

Legen sier det er helt ok. :)

Men viktig å bruke tranebærpreparat som bare inneholder tranebær og ikke bucca slik som noen gjør.

Skrevet

da skal jeg prate med jordmor for det er henne jeg skal til nå neste gang.

hvis det er forebyggende så tar jeg det gjerne. må da være bedre det en penicellin

Skrevet

Helsepersonell har ofte dårlig peil på sånt (er det selv), men du kan trygt ta Cran-Max fra helsekost.

Skrevet

Nei, du må ikke ta cran-max for den inneholder buccoesktrakt som er farlig for gravide.

Jeg bruker cran-actin. Den inneholder bare tranebær og er helt trygg.

Skrevet

OMG!!!! Nå må jeg få sjekka hue...er helt i tåka jo. Ikke hør på meg - skulle gjerne sletta innlegget mitt men aner ikke hvordan...

Skrevet

da skal jeg få tak i den som ikke er skadelig....

happyVera81: vi er litt i tåka når vi er gravide ;) Lykkerus...

Skrevet

Hehe hadde jeg kunnt lagt vekt på "litt" så, gamlingene på hjemmet der jeg jobber presterte å si at jeg var blitt mer rørete enn de etter at jeg ble gravid;-) Men lykkerus ja, noe så til de grader og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...