Gå til innhold

I hvilke yrker slipper man å ha lunsj sammen med andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sosial angst, men fungerer allikevel ganske bra i jobbsammenheng, bare jeg slipper å sitte sammen med andre og ha lunsjpause. Blir så sliten av å sitte og måtte prate og høre på sladrehistorier ;-) Så når jeg skal begynne å jobbe igjen tenkte jeg å finne en jobb der jeg kanskje styrer pausene mine litt selv? Noen som har forslag til meg? Da blir jeg veldig glad:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Butikkjobb :o)

Jeg styrer pausene mine helt selv og har alltid pause alene!

Skrevet

Nå er ikke jeg helt sikker på hvilke yrkesgrupper det er, men de som har ubetalt lunsj kan spise lunsjen sin hvor de vil. De kan ta lunsjen utenfor arbeidsstedet også. Så det må jo være perfekt for deg. Ellers er man jo ikke pålagt å spise på pauserommet, hvis man har betalt lunsj. På små plasser har man gjerne pause bare én om gangen, fordi det ikke er nok ansatte. F.eks. små postkontor, små butikker o.l.

Skrevet

Det er vel uansett ingen som tvinger deg til å spise sammen med de andre. Du kan vel bare sette deg ved et annet bord, gå på kafe, sette deg i bilen, spise utenfor, la være å ta lunsjpause. Har aldri hørt om yrker der man må spise sammen med andre.

Skrevet

Det verste du kan gjøre er å frykte fra problemet. Da blir bare angsten forverret med tiden.

Skrevet

Det er nok mye mer individuelt i forhold til arbeidsplass enn yrke.

Men jeg vil anbefale deg å "hoppe i det", for det å ha litt samvær i pausene er veldig bra for "livskvaliteten" på arbeidsplassen og gjør arbeidsdagene litt bedre.

Men skjønner veldig godt hva du mener, har tenkt litt sånn selv noen ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...