framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg som hadde kjøpt test og alt den kvelden, og skulle teste neste morgen - utrolig skuffa! Er liksom like innstilt på at det ikke går og samtidig så håpefull hver gang, og blir selvsagt like skuffa hver gang. Men nå blir det altså over i 4pp. Drar på ferie til svigers og egen familie i over to uker snart, så det blir jo begrenset med privatliv... tror det beste er å bare ta ferie fra jobb og prøving og alt! Ingen forventning - ingen skuffelse. Uff, var liksom overbevist om at jeg kom til å være gravid før sommeren var over, men nå har jeg mine tvil. Vi har ventet en stund med å begynne prøvingen pga utdanning, så vi er überklare nå, og da er det så sårt når de fleste av våre venner har fått i løpet av de siste årene og vi må vente enda lenger... vet at vi ikke har prøvd lenge, men likevel... Nei, nå tar jeg bim-ferie og prøver å senke skuldrene litt. God sommer alle sammen og lykke til med familieforøkelse til alle sammen! ;oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå