Gå til innhold

Flere fødeklare med liten mage???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må le litt for ingen tror jeg venter om 2 uker, alle bare HÆ skal du ha nå likssom, hadde trodd du var 5-6 mnd bare jeg, he he.. Så er litt moro også, men også litt slitsomt, flere som er i samme bås?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!! pitteliten mage. Sier alle andre i allefall. Jeg synes den er stor nok for meg! Har 19 dager igjen til termin idag (gosh! tida flyr!) og det virker som om magen har sluttet å vokse for min del. Får mange kommentarer, noen søte som f.eks "åååh for en nusselig liten mage", mens andre er mer sånn "jah, denna vakke stor, denna babyen blir nok ikke mer enn 2500gram".. bla bla .. :)

Skrevet

Jada tru det eller ei, jeg er høygravid :)

He he.. åh.. jeg syns det er litt slitsomt, for føler meg jo stor selv...

Også ligger vi på den røde streken og, i uke 36 var vi 32cm trur jeg...

er 37+2 idag....

Skrevet

Kjenner meg igjen her ja :) Er 37+4 i dag og har liiiten mage og d syns alle andre også. føler også at den har stoppet opp å vokse!

Skrevet

21 dager igjen imorgen, så spørr da ;) Men ja, jeg har også en liten mage. ser mer ut som jeg er 6-7mnd. på vei.. Flere som synes den er liten, og spiss.. Som en fotball har en del sagt :P Men satser på at bebisen har det fint og er normal i str. alt tyder på det, så da skal jeg/vi vel bare være glad til?=)

Skrevet

Signerer her jeg og. "Hæ, er du så langt på vei? da er du neimen ikke stor!" Har hørt denne og lignende utsagn noen ganger, Har 14 dager til termin i dag. Men jordmor sier jeg har en nydelig gravidmage, og jeg følger kurven fint, så da er jeg fornøyd med denne lille magen min, jeg:)

Skrevet

Sånn har det vært for min del gjennom hele svangerskapet. Her om dagen sa jeg til en bekjent at jeg hadde 3 uker igjen. Svar: Du mener vel 13!? He, he.. Jeg er glad magen ikke er svær, jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...