Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg vil finne på noe morsomt med Daniel, men vet ikke helt HVA.... *hmm* Det blir sikkert bare meg og han alene idag også.. Noen som har noen forslag?
celodi Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Badeland lekeland kino gå dere tur og ha med niste bakedag dra på besøk til noen eller be noen på lunch bytur med cafe besøk
viktorogmilla Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Gå i skogen og plukke blåbær, ha med niste, bade i et vann, samle kongler og andre spennende(!) ting og lage noe av når dere kommer hjem.
*SamSung* Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Fiks rommet hans:D Mal en vegg eller to. Eller sett opp en bord. Eller ta en kosedag på Ikea for å kjøpe stæsj til rommet hans:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2008 *trøtt idag* Har virkelig ikke en eneste tanke i hodet ;o) Neida, men.. Badeland kan jeg ikke, for har ikke bikini:p Hehe Lekeland tenkte jeg sånn halvveis på selv.. Får slå på msn og se om noen vil bli med, hehe ;o) Kino - er ikke kjent nok til å finne frem til noen kino....;o) Baking - ikke min sterkeste side. Dra på besøk: Kjenner nesten ingen, også er folk på ferie... Bytur med cafebesøk: Joooa, men Daniel går lei halvveis i Kuli`en sin, haha ;o) Men takk for forslag! =) Kanskje dra ned til Lillestrøm og se om jeg klarer å finne frem til no der!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2008 Gå i skogen hadde kanskje også vært no!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2008 Samsung: Rommet hans fiksa jeg faktisk igår!! ;o) hehe, hadde ikke no å gjøre, var alene hjemme. Sååå da, ble det ommøblering og gode ting
*SamSung* Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Såå kult:) Ommøblering er kult, elsker det! Så synd jeg ikke har så mye mulighet her hjemme :/
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. juli 2008 Jaaaa, men så var det meg og det å finne frem da. Har ikke vært i Lillestrøm på 6-7år jeg ;o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. juli 2008 Ja, jeg får ikke mala på veggene, for leier leil. Men, man kan gjøre mye selvom da ;o) Fant jeg ut, hehe )
solstråla_mi Skrevet 14. juli 2008 #12 Skrevet 14. juli 2008 du kan jo dra på sørum gård da, vet åråsen/skedsmohallen.der har de hester, kaniner etc ett lite leke område, og "skog" du kan gå tur i:)
*SamSung* Skrevet 14. juli 2008 #13 Skrevet 14. juli 2008 Nei nei, du må ikke finne på å male hvis du leier! Men pynte:) Hihi, nytt stæsj osv.. Fikk lyst til å gjøre det samme her.. Må bare vente til lønn i morgen. Hihi
solstråla_mi Skrevet 14. juli 2008 #14 Skrevet 14. juli 2008 og lekeland i lillestrøm ligger rett ved skedsmohallen/sørumgård..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 14. juli 2008 Oi, okey! Tror jeg må ta en biltur og rett og slett bare stoppe når jeg finner noe. Det blir første gangen jeg skal kjøre alene, uten samboeren som er lommekjent i Akershus/oslo og omegn. Hehe, kan blir morsomt det ;o)
solstråla_mi Skrevet 14. juli 2008 #16 Skrevet 14. juli 2008 det går sikkert bra:) hvis du skulle finne på å ta turen dit jeg nevnte, så kjører du mot fetsund(fra kjeller), du ser stadioen på venstre hånd i rundkjøringen, også blir det første til venstre etter undergangen... stor parkeringsplass, umulig å unngå
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #17 Skrevet 14. juli 2008 Hahah, nei.. Det ække så lurt tror jeg ikke ;o) Jeg kan ikke gå på shopping til Ikea enda, for jeg må først se hvor mye lønn samboeren får, hehe ;o) Tenkte på det idag, men.. LItt dumthvis han får lite lønn. (Jobber som sjåfør og det er manko på jobber, nå som det er ferie.. Så det betyr lavere lønn - ugunstig å arbeide der da.. Menmen.. ;o) )
*SamSung* Skrevet 14. juli 2008 #18 Skrevet 14. juli 2008 Hihi:) Husk å komme deg hjem før rush, hvis det er rush om dagen da? Hehe:) Eller så må du ikke la deg lure av romerikinger som "glemmer" blinklysa, og bussen kan virkelig overraske deg! (mange villinger som har fått buss-lappen sendt hjem i posten)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #19 Skrevet 14. juli 2008 Okey, takk for beskrivelse:D:D Det er jo så typisk også, på slike dager jeg virkelig skal gjøre noe glemmer samboeren tlf sin ;o) hehe, så han får jo ikke geleida meg gjennom lillestrøms gater heller ;o)Men, det må da gå bra! ;o) Hvis ikke jeg er sikkert BLIND
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #20 Skrevet 14. juli 2008 Det er vel litt rush tror jeg, men ikke så ille som før. Da kommer samboeren hjem litt tidligere ;o) hehe Svarte altså, blir så lei av folk som ikke kan bruke blinklysa..!!;o) Har bare kjørt oppi Kløfta området, og det er endel som ikke vet at de kian BLINKE... Bussen skal jeg holde et godt øye md da ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå