3 små og en mamma Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 ser at babyen min har en rød flekk med en blemme på ved munnen! kjenner jeg får litt panikk her nå. Hva hvis der smitter til øyne? nese? hva kan det være? æsj så ekkelt da:-(
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Ville tatt ungen til lege ja...ingen erfaring med herpes selv. Vil tro at hvis mor, far eller andre næra har herpes så kan dette smitte over på ungen også.
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 kan være ei "sugeblemme" da...bruker ungen smokk?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Om det ikke er sugeblemme kan det godt være herpes. 80%av de som får herpes får det jo i tidlig barndom (og det er vel ca 80% av voksne som har det, så mange har fått det som barn og babyer), så er nok ikke så mye å bekjymre seg for. Men er du usikker kan du dra til legen for å få behandling, må kanskje ha noe reseptbelagt på babyer, det vet jeg ikke.
Taun Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har lest ett eller annet sted at du kan overføre herpes til babyen hvis du har utbrudd i svangerskapet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå