Gå til innhold

hvorfor selger de ikke uht melk i norge?

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

syns et er helt merkelig jeg altså. melken varer mye lengre (uåpnet) og trenger ikke å oppbevares kaldt (uåpnet), den smaker likt også. Det er jo så mye enklere å storhandle når man kan kjøpe mer melk enn man kan drikke om gangen.

syns også det er rart at det ikke selges vaskepulver og tøymykner i større pakninger enn det gjør.

det gjelder egentlig det meste av husholdningsprodukter egentlig.. pakningene er for små..spesielt bleier. man må jo handle sånnt kjempeofte..

syns ikke dere også at det hadde vært bedre med større pakninger med sånnt og langtidsholdbar melk og meieriprod. ?

kom til å tenke på det gordi jeg nettopp var hjemme på besøk hos min mor som bor ganske dumt til mht. til handling og sånnt. Det hadde vært så mye mer praktisk å kunne storhandle større pakninger med sånne ting.. he he vi måtte jo handle bleier og melk kjempemange ganger enda jeg bare var der i 10 dager

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke hva uht melk er for noe, men jeg er enig i at man burde få kjøpt større pakker med ting, spesielt bleier som du sier!

Skrevet

Det er jo ikke så mye verre enn å handle flere pakker bleier og vaskemiddel om gangen.. :)

Man får langtidsholdbar lettmelk iallefall, men den må oppbevares kjølig regner jeg med, siden den står sammen med annen melk i butikken. Har ikke smakt den.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

ultra varmebehandlet (ultra heat treated) melk

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

det er faktisk dyrere i lengden og handle fler pakker i slengen, mer søppel blir det også

Skrevet

Joda, er enig i at det kunne vært større forpakninger på ting man uansett trenger mye av.

Felleskjøpet selger store forpakninger av vaskemiddel, grønnsåpe, og tøymykner, husker ikke om de har oppvaskmiddel også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...