Gå til innhold

Jeg blir gal av alle sneversynte mennesker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

som skriver Det er for tidlig for barn å begynne barnehage når de er så og så gamle, dte er ikke bra med mme, barn er sånn og sånn, å gi babyen ditt og datt er feil osv.

Det er vel seriøst ingen som har såååå store tanker om seg selv at de tror at bare det DE gjør er det eneste riktige??

er det noen som er så dumme at de ikke skjønner at alle barn har forskjellige behov, at de fleste foreldre er flinke foreldre, at de gjør det som er best for dems eget barn. at alle er i forskjellige situasjoner.

skjønner at man kan ha sine egne meninger, at man selv foretrekker en viss løsning på ting, og man kan godt mene at å feks starte barnehage ved 11 mnd alder er for tidlig for MITT barn, men man må da skjønne at det ikke er for tidlig for ALLE barn?

eller tror man så lite om andre mennesker? har folk litt for stort ego?

synes mange her inne virker ha så lite empati og medfølelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Det går an å være litt ydmyk. Jeg tenker ofte at det kan like gjerne være at JEG gjør feil, når jeg ser eller hører noen gjøre anderledes enn meg.

Hvis alle skulle gjort ting på en bestemt måte, så er det jo ikke så mange som kunne fått barn.

Og det å være forelder handler om mer enn hva du gjør når de er baby.

Skrevet

Folk og unger er forskjellige....og de fleste har vel ikke noe valg heller. Her er snuppa nesten 3år når hun begynner, og lillesøster 16 mnd.....hun på snart 3år hadde starta før hvis det hadde vært ledig plass før...hun har ikke had vondt av å gå hjemme med oss, men hadde i hvertfall ikke had vondt av å gått i barnehage heller.

Skrevet

Tror ingen babyer på 6 mnd har BEHOV for å gå i barnehagen :0)

Skrevet

jeg har søkt bhg plass da er sønnen min 9 mnd,,skyt meg

Skrevet

Gjør det en vil for meg, men babyer har ikke BEHOV for å gå i barnehagen når de er 6 mnd, det var den kommentaren jeg lo godt av :0)

Skrevet

nei det er greit, nå ga jeg eksempel på 11 mnd, for det er ofte snakk om barn rundt den alderen og.

men det er ikke bare barnehage jeg snakker om, men mye annet, ang hva man gir barnet å spise og drikke, teppe over vogna, osv. mener bare at folk har en sånn merkelig måte å uttrykke seg på, som om alle har feil og bare jeg gjør riktig. hvis du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

dette var ikke en ny debatt om når det er greit å sette ungen i barnehage. det gjør folk som de vil med.

Skrevet

Enig med deg. Tror det er lettere å være bastant å påståelig her enn i virkeligheten. Tror også, eller håper iallefall, at de fleste mener 'jeg synes' når de bombastisk melder at 'sånn er det'. Hvis ikke er det imponerende mange eksperter på alt mulig som er her inne:)

Skrevet

selvsagt er det bare jeg som gjør alt riktig;-)

utover det er det forskjell på bilbarnstoldebatten og være hjemme vs barnehagedebatten. Folk har ulike meninger uansett, og det er egentlig veldig bra. Men når det skrives fremfor å sies ansikt til ansikt kan ting virke krassere siden man ikke hører tonefall og ser ansiktsutrykk, og folk legger bort noen av hemningene sine. Du sitter jo temmelig anonymt bak en skjerm

Skrevet

Joda, enig med deg, men et sted må vel den nedre grensen gå?

1 mnd? 2 mnd? Eller...? Hvis man hører på forskning kan man finne ut mye om hva som er det beste for de aller, aller fleste.

Skrevet

Jeg er så enig, så enig....

Personlig tror jeg det er langt mer skadelig for barnet å bli oppdratt til å bli fordomsfull og intolerant, fremfor å la ungen begynne 8mnd gammel i barnehage!!!

Vi skal jo tross alt være forbilder for våre små, og enkelte har jammen ikke noe særlig til holdninger å skryte av...

Skrevet

enig !

eg har svelget en billion trillion kameler etter eg fikk barn selv.

-har alltid syns det er lov å ha andre meninger en meg selv da, men likevel. :)

min regel om å ikke spise mat fremfor tven...

oahaha..

*flau*

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...