Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg kjøpte i sverige, til vugga og sprinkelsenga, men greit med noen skift kanskje ;o)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Hei! Jeg kjøpte rett og slett på Kid, enkle og greie Jersey-laken. Ca 50 kr. pr. stykk =)
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 jeg kjøpte også på Kid, men vognlaken kjøpte jeg gjennom sparkjøp, 30 kr pr stk.
Saltlakris Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Jeg var kjøpt både på Princess og Kid, anbefaler de på Kid, MYE mykere enn princess sine
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2008 Kjøpte idag:) med flanell.. Men de hadde bare en igjen så får ta en tur senere;) Takk for svar!
*bubbs* Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har kjøpt et på Princess og et på Barnas Hus. Det på Barnas Hus virker mye bedre enn det på Princess.
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Jeg kjøpte faktisk ett tisselaken på Kid (for sikkerhetsskyld, selvom det er tidlig) og vanlig laken har jeg kjøpt både på kid og på IKEA. IKEA har mange koselige sengesett til en rimelig penge - ellers så har Brio og Baby Shop mange fine og søte, som er ganske mye dyrere (ca 4-500,- per sett) - Jeg har bare kjøpt billig sett nå til å begynne med, så får jeg prøve meg frem etterhvert. Har dyne både i senga, vugga og i vogna, så det er greit å ha noen skift
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå