Gå til innhold

3-mnd vaksine?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har vært på 3 månederskontroll enda? Jeg ska på torsdag og gruer meg litt til vaksina....

Noen som har bitt dårlige? Er vel lurt å kjøpe no paracet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal ta den den 31 juli.Men min først han sov og sov og sov bare han.Noen som blir veldig trøtte av det mens andre får feber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

Vi var på 3mnd kontroll på mandag. Lillemor veide 6030 og hadde blitt hele 62 cm lang. Stor pie : )

Vaksinen tok hun, et stikk i hvert lår.....fryktelig vondt syns hun stakkar. På kvelden fikk hun feber og vi tok en stikkpille paracet. Hun var litt sutrete men sovnet fint til kvelden. Om natten var hun glo`varm men feberen sank til morgenen. Dagen derpå hadde hun ca 38 grader og var i grunnen i fin form, feberfri på kvelden.

 

En får liksom tenke at det er verre om lille babyen får sykdommene som det vaksineres mot enn hvis de tar vaksinene. Da går det som regel fint....men det er no`dritt med feber uansett....Kan ikke si at vi gleder oss til neste stikk heller...!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll 9. juli. Jenta var de blitt 63 lang og veide 5660g. Lang, tynn ei:-) hun fikk litt feber, men ikke nok til at vi medisinerte. Hun sov godt, men var litt øm der vaksinene var satt dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var på 3mnd`s kontroll og da veide Mia 5585gram og var 65cm lang.Lang og slank jente:-)

Hadde gruet meg til vaksina så samboer og storesøster var også med.1 sprøyte i hvert lår,litt gråt men ellers blid.Utpå kvelden fikk hun vondt og gråt endel,og ga henne stikkpille(paracet)og hun sov hele natten og var seg selv igjen dagen etter,blid og fornøyd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi endelig også fått unna 3mnd kontrollen... Gruet meg sykt til disse sprøytene. Visste ikke hvordan lillegutt ville reagere... Han skrek fælt under stikkene, men så var det greit.. Var helt fint helt fram til kvelden, så han fikk en paracet stikkpille og sovnet fint og sov hele natta... Dagen etter var han helt fin..

Så jeg tror jeg grudde meg for mye, for det gikk helt fint....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...