Bonnie & Clyde Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har av og til smerter i magen, spesielt når jeg snur meg eller skal opp av senga. Det gjør ganske vondt og jeg ser ut som ei "krøkke" når jeg skal gå over gulvet for å komme meg på badet. Smertene er som regel borte etter noen skritt. Kan dette være magemusklene som er i ferd med å skilles? Er i uke 23 og magen har vokst ganske bra de siste fire ukene. Noen andre?
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Hei, er like langt, og får av og til skikkelige stikk og smerter som gjør meg til ei "krøkke" som du sier. Generelt en del vondt i magen, og er redd for å få dårlig holdning. Klarer ikke rette meg opp i ryggen, går automatisk litt foroverbøyd når det røyner på som verst.. Jeg er egentlig ik så bekymret, mye som vokser i magen. Men ik hyggelig å ha d så ubehagelig, tenker jo automatisk på den lille i magen. Men kjenner jo liv, så regner med han har det bra!1 Men ang. magemusklene har jeg hørt at de skiller seg ca. i uke 16. Har du veldig mye magemuskler/godt trente kan det ta litt lenger tid... Og gjøre litt vondere.
Girlygirl83 Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Jeg får også slike smerter innimellom. Utrolig vondt. Får de spesielt på høyre side... Har lest at det er båndene livmoren er festet i som strekker seg...
nr.4 i oktober Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Ja det er ligamentsmerter. Dvs festene til livmoren ja. At magemusklene deler seg er jo ikke så bokstavelig som det høres ut, da, de legger seg på hver sin side for å gjøre plass men de revner/splittes liksom ikke opp først. Hehe. De er jo laget for å kunne legge seg til sidene og må ikke rives over eller noe. Men det er ubehagelig når ting inni magen blir tøyd i og strukket fordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå