Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg lurer litt på om jeg skal ha samboer med til jordmoren, skal nå for første gang, er 25 uker på vei.. Han har vært med på alle ultralyd og legetimer, men er dette litt mer meg?? Er kanskje litt teit formulert, men dere skjønner vel hva jeg mener..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 I og med at dere er typene som går sammen til legekontroller så er dere kanskje det hos jordmor også. For min del hadde det ikke falt meg inn at han skullle være med til hverken jordmor eller lege på vanlige kontroller. Bortkastet tid for hans del. Jordmor er forresten bortkastet for min del også, så der gidder jeg ikke gå i dette svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 jeg hadde heller ikke tenkt å gå til jordmor, helt til legen sa at jeg burde ringe ned å høre om jeg kunne få en time, sikkert fordi hun har det så travelt at jeg kunne få litt informasjon om fødsel og slikt som hun ikke hadde tid å gi?? Samboer er med fordi han synes det er spennende å få høre hjertelyden og hvordan ting ellers står til.. HI
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 samboeren min var med til første jordmortime. Bare sånn for å få litt svar på spm hanhadde og fordi jordmoren hadde endel generell info til oss begge. Var bare på UL utover dette
Kjukka Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Samboeren min var med på ALLE kontroller, og jeg var på kontroll hver 14. dag frem til uke 30, og hver uke etter det. Og han var med når jeg snakka med jordmor, rett og slett fordi jeg ville at han skulle ta del i og være med på å "bestemme" hva som skulle skje... Men ti ville hester hadde nok ikke klart å holdt han unna, for han var helt gira på å bli med uansett.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Hehe, takk for svar! Da tror jeg nesten han skal få bestemme det selv..!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 det bestemmer vel du selv, hør hva han vil da. du kan jo kansje gå alene første gang, også evt ta han med neste gang? jeg hadde ikke mannen min med til noen legetimer, men en jordmor time og alle ultralyder og kontroller på sykehuset, samt fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå