Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står til med mannen din i dag da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går vist bedre sa han....ikke noe press og han puster lettere....så får håpe det fortsetter sånn til han er hjemme igjen. Han har lovt å stoppe hvis han føler det minste antydning til press, verking eller tungpust.

Sa at han ikke tar sjanser, han parkerte forresten med en gang han følte seg dårlig i går, i tilfelle noen fikk inntrykk av noe annet. Snart stått i ro i 24 timer nå. Han skal rett til lege når han kommer hjem på onsdag.

Skrevet

Det er bra han føler seg bedre:) Slang meg ikke på den "han er en fare på veien" diskusjonen. Synes det er bra at han tar det med ro. Hadde han følt seg skikkelig dårlig ville han ringt lege med en gang;)

Litt av en tur han har hatt, altså!

hilst på mafia og greier:)

Skrevet

men hvis han stopper innom en legevakt kan det hende at han får med seg litt nitroglyserin på turen hjem, slik at han får gjort noe med brsytsmertene med en gang. Så slipper han å stå i veikanten lenge før det gir seg..

men det vet han sikkert, med alle de hjertesyke i familien:)

Skrevet

Hei Ugla, unnskyld at jeg bryter inn i tråden din *kokosyklus & Emma*

Men lurte på det samme :o)

Får håpe mannen din kommer seg vel hjem, så sender du han rett til lege, full sjekk av "pumpa" og blodtrykk osv...

Krysser fingrene for at alt går bra. Kommer han min vei kan jeg kjøre oppover for han ;o)

Nei, får håpe han kommer seg vel hjem, og til lege!

Skrevet

Trolig er det stress, men pga morfaren så er det ikke usannsynlig det er angina heller...og jeg har vanskelig for å tro at en slank ikke røyker får infarkt i en alder av 29år, men at det er et eller annet som ikke er helt rett tror jeg,...så han skal å en skikkelig sjekk...

Synes enkelte tok litt av.....så jeg tror jeg skal kutte ut denne nettsia her snart...blir jo bare mere skremmt her inne..hehe....

Skrevet

Han skal på full sjekk ja.....skulle helst sett at han hadde vært trygt hjemme igjen i dag...men det hjelper på at han snart er over grensa om ikke annet...

Skrevet

Ja, de tok helt av og det er ikke rart du ble redd. jeg synes du gjør rett i å stole på hans avgjørelser og ikke alle andre her inne sine:)

det skal veldig mye til å få infakt i den alderen ja:)

Skrevet

Kan han rett og slett hatt ett angst anfall? Det kan virke som hjerteinnfarkt....Han veit jo at hjemme venter trøbbel og krav..Om du enda har tenkt å sette ned foten?

Skrevet

Nei...angst er det ikke...det er jeg rimelig sikker på, men stress, en låsning i ryggen kan det godt være.

Dette er siste langturen, det blir ikke flere på flere år nå av den type turer. Turer på 3-4dager kan det bli, men det er også greit sånn dan og van...

Jeg har ikke satt noen krav i grunn der,innså at det ikke nytta, sa at han selv får vurdere hva han føler er rett for familien og ungene. Å stå med storslegga hjelper ikke på hans type for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...