SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Litt info til dere som bestiller herfra. Jeg bestillte brudekjole og to brudepikekjoler fra JK og var superfornøyd da jeg fikk dem. MEN, ved nærmere ettersyn, da vi skulle sy inn den ene brudepikekjolen, så så vi at den var skjev som f... Greit nok, resultatet etter omsying ble ikke så aller verst. Men på den store dagen, så kom den "kinesiske kvaliteten" virkelig til syne. Min kjole ble veldig "slaekk" og den måtte knytes igjen og igjen gjennom kvelden. Det var som om spilene formet seg rundt bysten, og jeg ble gående å dra den opp hele kvelden. Tror det hadde blitt bedre med et korsett (tips!) Når det er sagt, jeg visste hva jeg gikk til og valgte denne billige varianten fremfor å betale 10 000 for en kjole, så jeg er ikke misfornøyd. Men greit for dere andre å være litt obs på dette. Hilsen kone på niende dagen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå