Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Hva betaler dere i mnd? Hvor mye har dere i gjeld?
Ioren Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Jeg tror vi betaler ca 100,- hver, da har vi en samlet gjeld på 1,1 mill og ved død utbetales 600 000 til den som sitter igjen, det samme utbetales også ved invaliditet, pluss en årlig sum som jeg ikke helt husker summen på... 1 eller 2 G tror jeg... Er litt usikker siden vi ordnet dette for et par uker siden bare, og nå er jeg i feriemodus så jeg husker ikke helt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå