solstråla_mi Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 jeg "mistet" raskt magen, spiser normalt og beveger meg.. men de to siste mnd har jeg fått "ordentlig" gravid mage.. er ikke overflødig fett, men den er stram og stor som når jeg var gravid.. noen som vet hva det kan komme av?? jeg er ikke gravid, tok test for noen dager siden....
Erisa* Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Hm, jeg vet ikke. Min mage er ikke akkurat flat og stram lenger, som niesen min på 5 sa det så fint: "tante, du har litt tjukk mage enda, men no e den ikkje hard..." - takk for dem orda:)
solstråla_mi Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 hehe, unger sier mye fint.. magen min har vært "vanlig" for inntil 2 mnd siden ca. spiser ikke mer, ammer mye enda, trimmer og beveger meg.. så har ikke gått opp.. er jo ikke mer fett som sagt, bare mistenkelig fasong på den.. hehe har tatt gravid test, de var negative, 3 stk kan da ikke ta feil?? eller kan "amme hormonene" gjøre att den slår ut feil??
Erisa* Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Nei, det tror jeg ikke. Testene er for hCG, som er et hormon som kun produseres av morkaken. Tror nok testen ville vært positiv hvis du var gravid. Og uansett: magen blir jo ikke hard og fast først når man er gravid, jeg gikk i alle fall lenge og følte meg bare litt småfeit, med myk og stor mage... Jeg har ikke peiling, kanskje du kan spør legen din?
solstråla_mi Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2008 ja, sant det du sier... får vel gjøre det, men litt pinlig å bestille time for det synes jeg... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå