Gå til innhold

Svimmel og kvalm om morgenene, hva gjør dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

Har nå i flere dager vært skikkelig svimmel og kvalm når jeg står opp, jeg har satt en stol inne på badet for jeg føler til tider at jeg kommer til å svime av... jeg begynner på jobb 08.00 og har ca en halvtimes kjøring til jobben.. jeg pleier å stå opp 07.00 å ta der skikkelig med ro, men dette blir bare verre og verre fra dag til dag...

Hva i alle dager skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en prat med legen din, kanskje du bør få en sykemelding.

Skrevet

Det er bare to uker igjen på jobb, før jeg går ut i tre uker ferie.. så jeg håper jeg finner en liten løsning på det i disse to ukene hvertfall.. men sykemelding er ikke noen god løsning nå føler jeg, vi er underbemannet fra før, og i ferietiden er det ikke noe bedre.. :/ vet det ikke skal være sånn, men slik er det en gang..

Pluss at da blir papirhaugen min liggende til jeg kommer tilbake, og det ser jeg ikke lyst på... :(

Skrevet

Du kunne ikke fått delvis sykemelding, sånn at du kunne startet litt senere på jobb, hvis det hadde hjulpet?

Skrevet

Jo, det kunne nok sikkert hjulpet meg mye.. jeg får se litt utover uken tenker jeg.. men tenkte jeg skulle høre om jeg fikk sjekket blodprosenten min da, kanskje jeg mangler jern eller noe?

Skrevet

Du kan få en delt sykemelding og kanskje du kan jobbe litt hjemmen fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...