Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Har rett og slett ikke lyst på sex med ham for tiden...fantaserer kun og jenter og solosex...føler ikke noe kribling når vi ligger tett(godt å kose da), er rett og slett uinterresert.... Og vi skal ha barn sammen. Er dette en normal fase i svangerskapet?? Noen erfaringer med samme sak?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Det er heilt normalt!! Nokre er vldig kåte i svangerskapet, andre har ikkje lyst i det heile. Det ordnar seg:) Eg har hatt det som deg alle tre gongane... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Det er nok bare naturens gang;) Mannen har gjort sin jobb, nå trenger du han ikke til den slags "oppdrag" hehe. Det er helt normalt, selv om mange ikke opplever dette. Og det går nok over en dag skal du se. -Men pass opp for å vente for lenge! Dess mindre sex, dess mindre lyst på sex kommer du til å få.. Og alle forhold er sunnest der sexlivet er sundt og godt. Altså ikke press deg til sex, men heller ikke utsett for lenge... Du skjønner, jeg venta så lenge med min siste, at jeg mista helt ork og lyst på min mann igjen...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Sånn har jeg det òg. Jeg har i utgangspunktet ikke lyst på sex, men plutselig blir jeg kjempekåt, og da onanerer jeg. Men sex med kjæresten orker jeg ikke, pga at det skal veldig lite til før jeg blir sår! Har ikke lyst på noe inni meg, og får halsbrann idet jeg forsøker å tilfredsstille han på noe vis, så her er det noen uker mellom hver gang ja! Har termin i morgen, så jeg håper på å få til èn "runde" til før jeg føder, ellers blir det nok veldig lenge å vente på ham!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå