madde på pergo Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg fikk mensen igjen på Fredag:( Men, nå er det igang med ny pp... Pp nr xx!!!(( Begynner på pergotimekur nr 2 i dag... Har dere noen tips om noe annet jeg kan ta fra i dag? Noe naturmedisin eller et eller annet??? Hjeeelp! Begynner å bli MEKTIG lei nå!!!
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 hei du kan drikke salvi te og da bidronningskapsler... dette hjalp for meg... jeg tror hvetfall d er pga d... gikk uten prevansjon i 3 år før d skjedde noe... er nå gravid i uke 25:) lykke til:)
madde på pergo Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 Når begynner jeg på dette da? Skiftet nick...
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 salviete kan du drikke et par kopper til dagen fram til el skal ikke drikke d mens du har el og etter... mannen kan også drikke litt av den.. bidronnigkapsler kan du ta hele tida... ikke noe farlig med det:) lykke til...
madde på pergo Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2008 Takk for kjempe hjelp! Vi chattet litt sammen når du var prøver, og jeg har fulgt med på hvordan det går med deg... Koselig å "se" at du endelig ble gravid! Skal prøve te jeg...
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 bare hyggelig:) og tusen takk... skal krysse fingrene for at d klaffer for d snart:) super duper masse lykke til...
Snoopy :o) Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Hva er bidronningskapsler? Heter det ikke bihonningskapsler??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå