Mamma til 2 søte jenter Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Reiser til helgen på ferie til Finland. Skal den ene dagen kjøre til Østfold og overnatte der på hotell. Neste morgen kjører vi videre til Stockholm for å ta nattferge til Helsinki. Så er det 2 overnattinger på hotell i Finland før nattferge hjem igjen og sannsynligvis kjører vi hjem direkte fra Stockholm, slik at vi er hjemme på kvelden/natta. Har ei datter på 4 år, i tillegg til oss voksne. Hvordan ville dere pakket? Vil jo ikke ha så mye bagasje med meg inn på nattferga, annet enn 1 skift til hver (3 skift til jenta - som en sjelden gang - i perioder- ikke rekker toalettet...(går ikke med bleier lenger!) ), toalettsaker og noen leker.. Men så er det hvordan vi skal pakke, siden vi skal overnatte en natt på hotell før det... Ville dere tatt 1 liten trillekoffert og pakket alt til oss voksne i 1 trillekoffert og alt til lillejenta i 1 barne-trillekoffert for de 2 første nettene - og så pakket resten for alle i en stor koffert for de resterende dagene? Utenom det skal vi ha badetøy og regntøy i egne poser i bilen. Samt elektronisk kjølebag og div. aktiviteter for jenta (som fotball, badering, badeball, etc...). Nå når jeg har skrevet det høres det jo veldig greit ut ---hehe-- jeg må ofte se det nedskrevet for å se at min tanker ser bra ut - men om dere har noen erfaringer i frohold til pakking blir jeg allikevel glad for nye ideer! Blir bare litt stressa om jeg skal få med meg alt... osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå