Gå til innhold

Maaaaaaallorcaaaaaaaa;-)))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å reise til Mallorca med vår aktive 1 åring,noen som kan anbefale ett hotell/sted !!!!???? eventuelt noen som har noen gode reiseråd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoteller på Alcudia-stranden anbefales! Veldig barnevennlig. Har selv bodd på Viva Bahia og er veldig fornøyd. (Dette resortet har Ving som tilbud). Ellers er jo Sunwing Resort generelt veldig barnevennlige - også dette gjennom Ving.

Skrevet

vi skal også til alcudia. skal sammen med ett vennepar som har vært der to ganger før. å de anbefaler det på det sterkeste! vi har beibier på 5 6 mnd når vi drar i sept.=)

Skrevet

Viva Tropic i Alcudia!! Ligger ikke rett på stranden, men er bare 300 meter dit, og ca 500 meter til sentrum. :-)

Er kjempefint for barn der, vi drar tilbake dit for 3 gang i august. :-)

Skrevet

Takker for alle tips :-) da skal jeg sjekke opp de stedene dere har anbefalt. Er d best å reise i august eller september?

Skrevet

Jeg anbefaler Palma Nova, et hotell som heter Ponent Mar. Tror det var gjennom Ving.

Veldig fin plass, barnebasseng, fin strand. Er nå også begrenset hvor mye en 1 åring krever at ting rundt seg;)

Skrevet

Hei!

Anbefaler dere å dra på Barcelo Torrenova i Magalluf. Kjempefint hotell. Kanskje ikke så barnevennlig plass da. Mest ungdommer der, men har hørt at Alcudia skal være plassen hvis du har barn.

Skrevet

Ingen tvil om hva jeg vil anbefale, Cala bona. Hotell Mimosa, Jasmin eller Bouganville.

Helt fantastisk sted når man reiser med barn. Rolig sted med to flotte bassengområder. I enden av "handlegate" med svært lite biltrafikk.

Vi har vært der to ganger og både små og store koser seg masse!

God tur!

Skrevet

Vi skal til cala bona i sommer. Hørt mye fint om det. Gleder meg!!

Skrevet

Da er jeg nesten litt misunnelig.:-)

Hvilket hotell skal dere bo på? Vi har bodd på Mimosa begge gangene.

Det er ett helt topp sted ihvertfall.

God tur!!! Kos dere masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...