Gå til innhold

Ultralyd i dag, På bursdagen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og håper at alt står bra til der inne. Siste ukene har vært preget av masse bekymringer. Men håper på en goooood dag:-)

Har ultralyd kl 10, er spent!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen!! Og lykke til på ultralyd! vi skal også på ultralyd i dag, kl 12!!! Vi gleder oss kjempe masse, men er også litt spent på hvordan den lille babyen har det inni her!

Skrevet

Har kl ti over ett! Gruer meg plutselig så mye at jeg begynte å kaste opp og ikke klarer å spise frokost eller noe, enda jeg har vært fin en stund nå. Huff.

Skrevet

Gratulerer med dagen! :)

Håper det går bra! Jeg var inne kl.9, og hadde ingen grunn til å bekymre meg viste det seg.

Skrevet

gratulerer med dagen!! ;)

Morro med ul!! FIkk dere vite hva dere venter?? ;) Skal på ul i morra jeg!! veldig spent!!

Gjest elissa2
Skrevet

gratulerer masse med dagen:)

håper alt er bare fint med lille babyen;)

Skrevet

Alt så fint ut iflg mannen. Venter ei jente :) Synes ikke jeg fikk så mye bra bilder, men. Hun hadde stort hode og veiva armen over det. Hihi. Og på 3d-bildet har hun masse klumper i ansiktet - jeg måtte spørre hva det var, og det var visst bare en uklarhet i bildet hvis hun lå inntil "veggen". Dette var kjemperart!

Skrevet

Gratulerer med dagen! :)

Må få høre hvordan det var på ultralyd da ;) Jeg skal om en uke, og gru-gleder meg som bare det!

Skrevet

Gratulerer med dagen!!

Hvordan gikk det på ultralyd?

Skrevet

Hei,hei:-)

Tusen takk for alle gratulasjonene, så koselig!

Jeg grua meg noe forferdelig til ultralyden, vet ikke hvorfor. Var skitnervøs da jeg satt på venterommet. Fikk heldigvis ei kjempesnill jordmor. Og alt sto bra til. Alt i skjønneste orden:-D

Og Jeg venter en liten gutt:-) Har en gutt og ei jente fra før. Gleder meg masse. Terminen ble flyttet 4 dager tilbake, fra 13.desember til 17 desember. Prinsen var veldig aktiv og vinka, iallefall så d slik ut:-)

Nå er jeg lykkelig nå:-)

Skrevet

Så bra! Ser du det var ikke noe å grue seg til :)

Gratulerer med gutten, så morsomt at du fikk ultralyd på bursdagen din :)

Skrevet

Takk,,ja d har vært en hektisk dag. Først på ultralyd, å hadde besøk fra kl 13 til 20, da de siste dro. Nå blir det godt å slappe av..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...