Gjest Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg lurer på et par ting.... Noen av dere som ikke tåler p-piller men alikevel tåler p-sprøyter? Jeg blir et hormontroll av p-piller, men kunne likevel tenkt meg å prøve p-sprøyte.... Mister alle som går på p-sprøyte mensen helt? Jeg har noen venninner som går på den og alle har mistet mensen helt..... (hmm... lurer jo litt på om det er helt bra da... liksom en naturlig prosess som blir forstyrret...eller...hmm..??) Tar dere sprøytene selv eller går dere på legekontoret hver 3. mnd? Tusen takk for alle svar )
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Fikk klar beskjed om at jeg ikke fikk ta p -sprøyte siden jeg ikke tåler p- piller. Pluss gynekologen min nekta i grunnen å sette den sprøyta fordi en har 70% større sjangs for benskjørhet etter 1 års bruk sa han....
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Såpass ja.... hmm... kanskje greit å holde seg til "den naturlige metoden" da ....
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Glemte å si at ei jeg kjenner la på seg 20 kg, dette pga at kroppen ikke tålte p -sprøyta :0( Er heller ikke anbefalt ønsker du å bli gravid raskt etter sprøyte slutt.Tar gjerne opp til 1 år før en får mensen igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå