Gjest Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 har 7 dager igjen til termin, og den siste uka har det kommet mye mer litt tykk utflod, og det klør litt i underlivet. helt oppe ved urinrørsåpningen på en måte, og ikke ellers der nede.. så lurer på om det kan være urinveisinfeksjon?? har ikke hatt soppinfeksjon før, så vet i grunn ikke hvordan det arter seg, kan kanskje være det også?? Er noe av det skadelig for babyen?? skal til jordmor onsdag, og har ikke vært på kontroll på snart 2 uker, fordi både lege og jordmor har ferie..
jente Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Kan du ikke ringe føde avdeligen, ta med deg en urinprøve så får dem sjekket hva det er,,, Økt utflod er jo vanlig, men det skal vel ikke klø.. Selv om det gjør det til og fra med meg og,, Legen min sa at det blir "tett" når man hele tiden bruker truseinnlegg,, Men, ta en telefon og hør hva dem sier..
ce-ci-li-e Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 høres ikke ut som noen typisk uvi, økt utflod er mer tegn på sopp, kløe kan være tegn på begge deler... men er bare å ta en prøve og levere på lege senteret så skjekkes den. trenger egentlig ikke time for det... tror jeg...
Kathy+Oktoberjente Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Når jeg har hatt UVI har jeg hatt ordentlig vondt.. så det høres igrunn ikke ut som det,nei..Det trenger ikke være annet enn litt ubalanse i bakteriefloraen da..Men sikkert greit å snakke med lege eller jordmor.. Enn så lenge: bruk bomullsundertøy!
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Men det er jo mange som sier at UVI ikke føles på samme måten når man er gravid. Man kan godt ha det uten at det gjør vondt. Jeg har hatt UVI mange ganger før jeg ble gravid, og da er det helt j.... vondt. Men det er visst ikke på samme måten når man er gravid..... Jeg har heldigvis sluppet unna til nå! Krysser fingre for at det fortsetter sånn. Bedre å levere en prøve om man er usikker.... ;o) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå