♥♥mortil4♥♥ Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Dette var tilfelle for oss. Guttungen våknet alt fra klokken 04.00-05.30 (skjelden så "seint" som 05.30 da). Så jeg kjøpte en sånn "Kid sleep" klokke, som viser bilde av en kanin, som sover i sengen sin, på halve klokken, og en kanin som er oppe og går, på andre halve. Den stilles inn slik, at den lyser på den sovende kaninen, når barnet skal sove, og klokken skifter til våken kanin, etter det som du stiller den inn på Vi startet på klokken 05.30, og fortalte ham, at han måtte være i sengen sin, helt til kaninen våknet.Første natta våknet han flere ganger, men tror det var fordi han var så spendt på når kaninen skulle våkne. Men etter det,har han ligget til kaninen våkner:) Så stiller vi klokken frem 5 minutter hver kveld, og nå står han ikke opp før klokken 06.10 Har skjedd 2 ganger at han har stått opp før tiden, men da har vi bare fulgt han inn på rommet, og sagt, at han må ligge til kaninen har stått opp, for først da er det morgen. Og han godtar det Klokken koster ca 450,- men er absolutt verdt det, når vi nå får sove bedre allesammen Og senere kan den brukes somm vekkerklokke, med alarm på
Virre76 Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Hvor fikk du kjøpt den? Ei sånn klokke må jeg bare ha til min 3 åring!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 Jeg kjøpte den på barnas hus (tvedt senteret) men tipper at de fleste bra barneutstyrsbutikker har den Den har vært rene magien her iallefall! c",)
Virre76 Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Fant den på nettet og er bestilt. Håper det funker med oss også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå