Gå til innhold

Dere som har 3-4-åringer hjemme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva finner dere på med dem om dagene?

Sønnen min på 3 år og 9 mndr har ferie fra barnehagen i 4 uker nå. De to siste ukene skal vi reise, men disse 2 første ukene nå skal han jeg og lillesøster på 9 mndr fylle dagene med kos og kvalitet.

Trenger noen ideer til hva jeg kan fylle dagene med når vi bare er hjemme og det er pissvær ute.

Har tenkt å bake, perle, tegne, male, spille spill, trolldeig, "jobbe" med aktivitetsbok (lek og lær)

Noen med geniale ideer til ting vi kan gjøre sammen og ting han kan gjøre aleine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3-åringen her suller mye rundt for seg selv:0) Han leker mye med biler, bygger hytte osv. Og så har han to eldre søsken som han søker til.

Men sånn hyttebygging er populært! Enten under køyesenga, eller ved hjelp av så mange puter som mulig. Veldig underholdende.

Og så er han mye ute og leker. Bare sånn utenfor huset her.

Skrevet

Ja, hytte, ja. Det har vi laget en del ganger i køysengen hans. Problemet er at han går så fort lei når han leker aleine. Han må kunne leke litt aleine siden jeg tross alt må ta meg litt av babyen også... Lurer på å låne en til 3-4 åring av en venninne en dag. Lettere å ha to enn en, og så får jo hun litt fri også :o)

Flere med forslag?

Skrevet

Dytt

Skrevet

Når jeg er hjemme alene med mine jenter ( 3,5 år og 10 mnd) og når vi har "brukt" opp alt vi kan gjøre så setter jeg dem i badekaret så sitter dem der og plasker.... Dem syntes det hvertfall er kjempe gøy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...