Gå til innhold

noen som har detsamme? veldigt vondt...(samme som 3 trim)

Anbefalte innlegg

Gjest stockholms tjej_høygravid=)
Skrevet

jeg vaknade i natt kl 03.30 med sånna menssmerter og tak nere i ryggen=( fikk sen "maserier" tror jeg...de var vonde og varte i 30-40sek og de var ca.3 min i mellan de.De forsvant etter 1 time men jeg har fortsatt veldigt vond med mens smerter i magen og vonde tak i ryggen de kommer regelmessigt så jeg har de ikke hele tiden, de kommer og går hele tiden.

Jeg ringte føden for 10 min og de sa de ville jeg skulle vente en timme og se om de fortsatte sånn.

Noen som opplevd desamme?

er de noe på gang eller bare sånn som er normalt å ha?

er 35+4 idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine to fødsler har i hvertfall startet med kjempevonde rier/tak nederst i ryggen. Husker første ria med første mann, gikk som kniver bak i ryggen på meg så jeg nesten ikke fikk puste, så vondt var det. Husker ikke om jeg også hadde murringer i magen, men det kan godt være. Det kan jo godt hende det gir seg hos deg, men kan også hende noe er på gang.

Lykke til uansett :)

Gjest stockholms tjej_høygravid=)
Skrevet

okej jeg får bare vente og se hva som skjer...håper på en måte at noe er på gang for jeg har vært så plaget de siste dagerne og vet ikke hvordan jeg ska klare de viss jeg ska gå sånn her til termin.

takk for svaret=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...